Fase de baremació i entrega de documentació “Procediment selectiu Tècnic/a Igualtat”

Aquelles persones incloses al llistat d’aspirants a de la convocatòria, han de presentar la documentació per registre a les oficines de l’Ajuntament de Santa Maria del Camí o be a través de la seu electrònica de la web de l’Ajuntament

LLISTAT D’ASPIRANTS

El termini per presentar la documentació és de deu dies hàbils des del moment en que s’ha penjat a la seu electrònica de la web de l’Ajuntament.

La documentació que han de presentar és:

– Annex 1: Model de sol·licitud per formar part del procediment selectiu

– DNI

– Diplomatura, llicenciatura o grau en Treball Social o Educació Social o Psicologia

– Nivell català C1

– Certificat de serveis prestats (sector públic i/o privat)

Full d’autobaremació emplenat correctament

– Documentació adjunta que acrediti els continguts inclosos al full d’autobaremació (certificats títols, etc…)

Els mèrits s’han de presentar de forma ordenada segons els apartats de les bases de la convocatòria i numerats.

No es valorarà cap tipus de mèrit que no s’hagi acreditat i amb l’aportació corresponent al moment de registrar la sol·licitud

El fet de no acreditar qualsevol mèrit en la forma indicada implicarà que aquest mèrit no es valorarà.

Una vegada registrada aquesta documentació, es revisarà l’autobaremació i es publicarà a la pàgina web de l’Ajuntament de Santa Maria del Camí el llistat d’admesos i exclosos.

Per tal de subsanar, les persones excloses tindran 5 dies naturals per aportar la documentació que sigui objecte de valoració.

Publicat a General

Contact Form Powered By : XYZScripts.com