Ban xarxa clavegueram

En relació a l’Ordenança Municipal per la regulació de l’ús de la xarxa de clavegueram sanitari, l’abocament d’aigües residuals i la gestió de l’aplicació de dejeccions ramaderes i altres fertilitzants nitrogenats, s’informa d’acord al seu capítol II, article 4:

1. Tots els edificis del casc urbà de Santa Maria del Camí hauran d’estar connectats obligatòriament a la xarxa de clavegueram.

2. Pel que fa a sòl no urbanitzable i pels usos d’habitatge, agropequaris, industrials, o d’altres, que donada la seva ubicació no es puguin connectar a la xarxa de clavegueram hauran de disposar de fosa sèptica que haurà de reunir unes condicions de construcció i gestió, entre elles les de estanqueïtat i aïllament (BOIB 165. 25-11-2008).

Per la qual cosa es comunica a tota la població.


En relación a la Ordenanza Municipal para la regulación del uso de la red de alcantarillado sanitario, el vertido de aguas residuales y la gestión de la aplicación de deyecciones ganaderas y otros fertilizantes nitrogenados, se informa de acuerdo a su capítulo II, artículo 4:

1. Todos los edificios del casco urbano de Santa Maria del Camí deberán estar conectados obligatoriamente a la red de alcantarillado.

2. Con respecto a suelo no urbanizable y para los usos de vivienda, agropecuarios, industriales, u otras, que dada su ubicación no se puedan conectar a la red del alcantarillado deberán disponer de fosa séptica que reúna unas condiciones de construcción y gestión, entre ellas las de estanqueidad y aislamiento (BOIB 165. 25-11-2008)

Por lo cual se comunica a toda la población.

Publicat a General

Contact Form Powered By : XYZScripts.com