Comunicat de la Comissió Municipal d’Esports de Santa Maria del Camí.

Davant l’increment de les taxes d’incidència de la Covid-19 a la nostra illa, que han forçat el Govern de les Illes Balears a decretar el nivell 4 d’alt risc, seguint les directrius marcades per les autoritats sanitàries i en consonància amb les decisions preses per l’Ajuntament de Santa Maria com a d’altres municipis, la Comissió municipal d’esports de Santa Maria del
Camí formada per les diferents entitats esportives (Club Bàsquet Santa Maria, Escuderia L’Ofre, Santa Maria Tennis Club i UEF Santa Maria), la regidora d’esports i un representant de cada partit polític ha acordat avui dimecres 16 de desembre de 2020 el tancament de les instal·lacions esportives municipals a partir de dia 23 de desembre, coincidint amb
l’inici del període de vacances escolars de Nadal.

Aquesta decisió és una crida al seny i a la responsabilitat individual i una mostra per part de les entitats que posen per davant dels seus desitjos i interessos el bé comunitari. En aquest sentit, entenem que els i les nostres esportistes han de tenir els mínims contactes possibles per poder gaudir de la família durant aquestes dates tan assenyalades amb la màxima seguretat i seguint les restriccions generals.

La data de reobertura de les instal·lacions dependrà de l’evolució de les xifres de la pandèmia, la Comissió d’esports en farà un seguiment permanent a partir del 28 de desembre (data prevista de publicació d’un nou BOIB) i amb el desig de poder anunciar-la tan aviat com es pugui.

Esperam poder gaudir de l’esport ben aviat en unes condicions més favorables i aprofitam per desitjar-vos bon Nadal.

Comissió esports Santa Maria del Camí

Etiquetat amb: ,